Pagina's

Mijn lieve volgers

dinsdag 11 juni 2013

Stippled blossoms.


Zo heet de stempelset die ik gebruik voor die mooie dubbel kleurige bloemen. Je stempelt 2 keer, de eerste keer met een lichte kleur en de tweede keer met een donkere kleur over de lichte heen, zo krijg je een heel erg mooi effect en zelfs wat diepte in de afbeelding.
Cardstock; Whisper White, Crumb Cake.
Inkt; Melon Mambo, Blushing bride, Pear Pizzazz, Soft Suede.
Stempelsets; Stippled blossoms, Petite pairs.
Overig; Linnen thread.

Ik ben erg blij met het resultaat! Ik had hem al een paar dagen geleden, maar het linnen draad stond nog in back order, die ik vandaag met de en Français stempel binnen kreeg, dus kon ik hem eindelijk afmaken en het resultaat mag er wezen!



Ook een leuke kaart of een andere creatie maken? Stuur een berichtje en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Liefs, Linda

Stap in de wereld van creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten