Pagina's

Mijn lieve volgers

dinsdag 11 juni 2013

Nog een melkpakje.

Deze is vrij simpel, maar wil ik wel ff met jullie delen.. De bloemen zijn dubbel gestempeld. Ik heb gekeken wat er leuk bij zou zijn, maar ben van mening dat ik hem zo toch wel leuk genoeg vind! simpel, maar subtiel.

Cardstock; Whisper White.
Inkt; Riding hood Red, Blushing Bride, Pears Pizzazz, Soft Suede.
Stempelset; Stippeld blossoms.
Overig; Mini milk carton die, knijper (action)



Hoe vind jij hem geworden? Ik zou het leuk vinden een reactie te ontvangen!

Liefs, Linda


Stap in de wereld van creativiteit.

 

2 opmerkingen:

  1. Mooi, en nee er hoeft niets meer bij een leuk kaartje aan een knijpertje en klaar. Heb vanmiddag ook mijn 1e melkpakje gemaakt naar aanleiding van je foto op FB. Gr. Hennie, www.atelierlecoq.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee toch? vond ik dus ook! Ik vind het een euek uitvinding, want je kan er zoveel verschillende kanten mee op, daar hou ik wel van =) En ik zal eens een kijkje nemen op je blog! Groetjes, Linda

      Verwijderen