Pagina's

Mijn lieve volgers

woensdag 5 juni 2013

Fancy box en uilenpons!


Yeahhhhh! Ik heb gister eindelijk mijn uilenpons mogen ontvangen! Wat ben ik blij zeg! Nu alleen de rest van de bestelling nog.. Is nog behoorlijk veel wat ik moet krijgen.. Dat krijg ik morgen binnen, dus nog even wachten.....
Ik heb natuurlijk meteen de uilenpons flink uitgeprobeerd en alvast wat uiltjes gecombineerd, zie hier;
De uiltjes moeten alleen nog geplakt worden,
ik wacht nog op de liquid glue..

En ik heb een aantal fancy favor boxes uit gestanst, waar ik straks echt leuke gifts van ga maken. Ik vind ze er nu al leuk uitzien, ook al is het slechts het doosje.. En ik heb op 1 doosje al een lief uiltje gedaan, schattig he?!

Deze boxes moet ik nog in elkaar zetten. Als ik dat gedaan heb, vertel ik precies op mijn blog wat voor cardstock het is en wat ik ermee gedaan heb, voor nu alvast een sneak peak dus!


Voor deze fancy favor box heb ik natuurlijk de fancy-favor-die gebruikt, ook de two-tags-die heb ik herin verwerkt, ik heb hem alleen iets korter gemaakt dan de werkelijke afmetingen. Ik heb de whisper white cardstock gebruikt en 1 uit de serie twitterpated. De tekst heb k in basic black gestempeld hoewel het hier lijkt op basic grey. Ik heb de stempelset bundle of love gebruikt.

En ik heb nog een fancy favor box gemaakt, namelijk de volgende;

Deze heb ik ook gemaakt van het twitterpated cardstock en de Island indigo. Ik heb ook hier de two-tag-die gebruikt voor het envelopje. En de kleine vlinder punch. Simpel, maar erg leuk!


Je kan van alles ervan maken, gewoon een simpel doosje als hier, maar ook een handtasje is mogelijk, of als cadeauzakje, zelf leuk om voor de kinderen op school uit te delen, kortom, je kan er verschillende kanten mee op. Lijkt het je leuk ook zoiets te maken? Boek dan een workshop!
Liefs, Linda
Stap in de wereld van creativiteit.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, wat een gave uilenpons!! (waar heb je die besteld?) en leuke doosjes heb je ermee versierd.
    Bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog. Hoe kan ik jou volgen? Ik zie zoiets als 'Kring' staan maar heb geen idee hoe dat werkt.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Carola! Ja he, die uilenpons is ontzettend leuk en ook zeer gewild, haha! Die bestel ik bij Stampin' Up!® Dat kan alleen als je demonstratrice bent van hun.. U kan hem wel bij mij bestellen, de prijs is 20,95 exclusief verzendkosten, zijn erg stevig en zeker de moeite waard! U kunt ook zelf demo worden, kijk dan bij het kopje 'ook demonstratrice worden'. En u heeft gelijk kringen was dacht ik de volgers, maar he het al veranderd, nu kunt u me wel volgen =) Groetjes, Linda

      Verwijderen
  2. Hoi Linda, bedankt voor het achterlaten van een berichtje op mijn blog, altijd leuk om te lezen!! Jij bent inderdaad gelijk goed aan de gang gegaan, de uilenpons staat nog op mijn verlanglijstje ... wat niet hahaha. SU heeft nu eenmaal een groot "hebheb" gehalte. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Yolanda! Haha ja ik ben echt heel erg enthousiast over SU! En ja ik wou die uilenpons ook zo graag hebben, kon niet wachten om hem t bestellen, dus vrijwel meteen gedaan, helaas moest ik er ff op wachten.. ik was niet de enige haha! Groetjes, Linda

      Verwijderen