Pagina's

Mijn lieve volgers

donderdag 23 mei 2013

Starterkit en nabestelling binnen!

YEAHHHH ik heb mijn bestellingen binnen!! Eindelijk!! Ik heb gewoon een hele dag op de DHL gewacht..!

Ik heb 's ochtends Nina naar de kinderdagverblijf gebracht en zou daarna eigenlijk ff snel naar de stad gaan, wat dingen halen.. Maar ik had ondertussen gehoord, dat de DHL voor 17:00 uur geleverd zou moeten hebben en dat ze de bestelling niet bij de buren mochten brengen, tenzij je een briefje op de deur hangt.. Dus ik zat nog te twijfelen, zal ik even snel gaan of terug naar huis..? Ik nam het risico niet dat de DHL dan voor mijn deur zou staan en ging dus naar huis.. Ik was om 9:45 dus al weer terug..

Ik de hele dag gewacht en gewacht.. Was het inmiddels al 15:00.. En ik kon niet meer wachten!! Ik dus ff online gekeken of er een tijd bij stond.. Stond er 'by end of the day'..! Ik dacht dus echt shit!! Had ik wel weg gekund pfff, ik had eerder moeten kijken, stom, stom, stom! Dus ik dacht 'dan ga ik Nina nu ophalen, dan ben ik terug als ze komen'.. Ik heb dus een briefje opgehangen en ben naar de bus gegaan..

Sta ik buiten op de bus te wachten, denk ik nee, straks komen ze precies in de tijd dat ik weg ben.. Het was inmiddels al 16:00.. Dus ik weer naar binnen gegaan en weer gewacht tot 17:00. Maar ze waren nog steeds niet geweest.. Ik opgezocht tot hoe laat ze nou mochten bezorgen; was het 19:00..! Nou toen ben ik Nina gaan halen..!

Kom ik met de bus weer aan thuis.. Zie ik die man van DHL net naar de buren lopen!! Wat een timing!! EINDELIJK!! Ik dus de deur open gedaan en de man de grote dozen naar binnen gebracht, hij zei 'zal ik het maar binnen neerzetten, het is erg zwaar!' Haha, ja dat was ff 20 kilo samen!

Wauwwwwwww wat een wachten was dat zeg maar wat was ik blij dat ze er waren!! Ik natuurlijk über nieuwsgierig, moest ze dus ff open maken.. Zie hier mijn starterkit;
 
En hier mijn nabestelling;
 
Wat was ik blij zeg! Ik was net een klein kind in een speeltuin, hahahaha!
 
Zo.. Dat moest ik even kwijt.. Fijne dag verder!
 
Liefs, Linda
 
Stap in de wereld van creativiteit.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten