Pagina's

Mijn lieve volgers

zondag 19 mei 2013

Nog een paar creaties

Goedemorgen lezers!
 
Nadat ik de workshops gedaan heb, heb ik zelf een cardkit besteld. Dat is een pakket waar allemaal materialen in zitten waar mee je zelf aan de slag kan. Ik heb de kleuren Pretty in pink, Pool party gekozen en crumb cake voor de volgende 3 kaarten. Ik hou ontzettend veel van Parijs en daarom de Eiffeltoren. Ook hou ik van de vintage stijl en dat zal je vaak terug gaan vinden in mijn creaties!
 
In deze kaart vind je de kleuren Pool party en Crumb cake en de stempelset Artistic etchings. De bloemen en het lint komen uit de Artisan embelishments kit. Voor de kaart heb ik Very vanilla gebruikt. En voor de finishing touch heb ik steentjes op de kaart gebruikt, die voegen er een leuke bling aan toe.
 
In deze kaart vind je precies hetzelfde als de vorige kaart, alleen dan geen Pool party maar Pretty in pink.
 
Ook op deze kaart vind je weer dezelfde materialen terug als de vorige 2 kaarten, dat omdat dit mijn beperking was qua kleuren.
 
 

Deze kaart heb ik gemaakt met de restjes van wat ik ongeveer over had en kleine knipsels wat ik nog op een leuke manier kon gebruiken. Hier extra aan toegevoegd is een stukje touw.

 
 
Deze kaart heb ik ook met de laatste dingen gemaakt wat ik nog had. En heb ik wat touw van de Pool party kleur omheen gewikkeld wat de kaart afmaakt. Ik had hem eerst zonder het touw en de kaart oogde toen wat kaal. Verder vind ik deze kaart nu vrij simpel doordat er maar 2 kleuren in zitten, maar toch ook ontzettend leuk!

 
 
 Dit zijn tot nu toe mijn creaties die ik heb gemaakt. Ik heb gister een ontzettend grote bestelling gedaan en kreeg enorm veel Hostess credits, ook mocht ik een artikel uitkiezen die ik voor 50% korting mocht kopen. Ik heb de Doctor's bag gekozen, die vind ik helemaal geweldig! Jullie??
 
 
 
 
Helemaal super dus!! Ik kan niet wachten tot ik mijn bestelling binnen heb en weer vol op kan knutselen haha!
 
Fijne dag vandaag,
 
Liefs, Linda
 
Stap in de wereld van creativiteit.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten