Pagina's

Mijn lieve volgers

dinsdag 2 juli 2013

Hij is er! De nieuwe catalogus!

Yeahhhh na het lange wachten en enorm veel nieuwsgierige kriebels te hebben opgebouwd is hij er! De nieuwe catalogus! Er staan weer enorm veel dingen in die om te kwijlen zijn! Kan je niet meer wachten om hem door te lezen, voor als je dat nog niet gedaan hebt?

Klik dan nu op de foto en je kunt hem online bekijken!



Je kunt de catalogus ook in de papieren versie krijgen, die kost €7,00 maar krijg je gratis bij een bestelling vanaf €60,00. Ook krijg je hem gratis van mij, als je een van mijn workshops host.

 
Let op!!!! Er staan twee fouten in de catalogus namelijk;
  1. Op blz. 139 zijn het artikelnummer en de prijs bij de New Color Cardstock & Pad Kit onjuist vermeld als 131293 en €36,95 (deze is van de '13-'15 In colour carstock & pad kit op blz. 141). Het juiste artikelnummer van de foto is 132281 en de goede prijs daarvan is €61,95.
  2. Op blz. 192 hebben twee artikelen dezelfde artikelnummers. Zowel Beautiful Butterflies Bigz en Lattice Bigz hebben het nummer 114507. De juiste artikelnummers zijn:
    Beautiful Butterflies Bigz Die - 114507
    Lattice Bigz Die – 115958

Ook staan er geen kerststempelsets en halloweenstempelsets in, dat komt omdat we een aparte catalogus daarvoor krijgen! Erg leuk dus, want dan hebben we nog meer om te kwijlen! Daar moeten we nog wel eventjes op wachten trouwens, die komt namelijk eind augustus uit.


Wel is er nog een lijst met een aantal kerst producten uit de vorige seizoens catalogus die nog steeds besteld kunnen worden! Klik daarvoor hier.
 
Ik plaats om 12:00 de eerste verzamelbestelling, wil je mee bestellen uit de catalogus, bekijk hem meteen en stuur je verlanglijst met Beschrijving, artikelnummer en aantal naar CreativewithLinda@hotmail.com en je hebt als een van de eersten de nieuwste materialen en/of accessoires in huis!
 
Liefs,
Linda
 
Stap in de wereld van creativiteit. 


2 opmerkingen:

  1. Ziet er gaaf uit zeg die catalogus.
    In welke plaats hou jij je leuke workshops??
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo carola, bedankt voor je berichtje! De catalogus is idd super, maar om er mee te werken is nog vele malen leuker! Ik geef workshops, waar mensen graag willen, ik reis naar de mensen toe, maar het is ook mogelijk bij mij thuis te doen, dan heb ik alle materialen bij de hand en scheelt het "rommel" in het huis van de ander.

      Creatieve groet,
      Linda

      Verwijderen