Pagina's

Mijn lieve volgers

donderdag 23 mei 2013

Uitproberen en uitpakken.


Natuurlijk moest ik nadat mijn pakketten gearriveerd waren, alles uitgepakt en bekeken worden. Dat deed ik na het eten en nadat Nina lekker op bed had gelegd, in alle rust.

Ik heb echt zo ontzettend veel spullen nu van Stampin' Up!®, en ik moet nog steeds dingen hebben die ik mis.. Heb bepaalde dingen die ik enkel alleen heb, maar nog niet kan combineren. Dus dat moet ik straks nog gaan bestellen.

Ik heb wel alle spullen een beetje op orde gemaakt en uitgepakt. En natuurlijk de dies met de bigshot uitgeprobeerd! Zie hier mijn eerste afdruk, jeeeeej!! Het is nu echt begonnen, ik heb echt zin in mijn tijd met Stampin' Up!®
 
 
Liefs, Linda
 
Stap in de wereld van creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten